00:00
00:00
View Profile KoalaCaptain

Recent Movie Reviews

59 Movie Reviews

Stop this.

B-b-b-but they looked so happy on the loading screen D:

hbrunav responds:

Ricepirate's idea :)

Fucking Legit!

Funniest fucking fuck like fuckin thing oh my god. That shit is funny as a prick.. ahh omygod.

Recent Game Reviews

37 Game Reviews

I'm addicted. Seriously I need help.

Fun game. Like really fun. Fin enough to distract me for about an hour or so. Plus if you hold down and keep dashing it looks like the cats raving.

This game is fucking amazing, make that shit legit yo. I'd pay for this, if it was longer

Recent Art Reviews

8 Art Reviews

Yeah but.. what the hell happened to him?

Oh right, cus the Mushroom is the strange one.
Hahaha that thing looks beast as, I love it, looks almost aboriginal art style.

says google?

I don't gotta tell you shit.

25, Male

Rain igniter

Your Dreams ;D

Joined on 6/25/09

Level:
4
Exp Points:
110 / 180
Exp Rank:
294,170
Vote Power:
3.60 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
716